عسل مامان و بابا عسل مامان و بابا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

عشق مامان

اولین لباس نی نی عسلی

1391/8/4 13:44
نویسنده : مامان سارا
507 بازدید
اشتراک گذاری

اولین لباس نی نی

سلام عزیز مامان

این لباسو همون روز که رفتم دکتر سونو کرد واست خریدماز خود راضی بااینکه هنوز نمیدونستم دخملی یا پسمل ولی چون خیلی ذوق داشتم گفتم باید واست 1چیزی بخرم. با مامان جونی رفتیم مغازه سیسمونی نی نی سنتر و این لباس خوشگلو واست خریدم تا ایشاله وقتی صحیح و سالم اومدی بغل مامانی بپوشونم تنت. دلم داره پر میکشه تا زودتر تو این لباس ببینمت عسل مامان. راستی مامانی میخواد دکترشو عوض کنه. چون دکتر حسینی گفت 1مدت کار نمیکنه.قراره خانم یکی از دوستای باباجونی از دکتر سوزان ناصری واسم وقت بگیره. من دیگه برم دارم نهار درست میکنم. مامان جونی و بابایی رفتن زنجان عیادت دایی جمال کمرشو عمل کرده. من و دایی مهرداد خونه ایم. دایی هم سرماخورده هی بهش میگم برو ماسک بزن من مریض نشم گوش نمیده.چی کنیم دیگه دایی دیگه.میبوسمت عشقققق مامانماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد