عسل مامان و بابا عسل مامان و بابا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

عشق مامان

مامانی سرما خورده

1391/10/5 12:30
نویسنده : مامان سارا
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان ببخشید خیلی وقته نتونستم بیام اینجا و واست چیزی بنویسم. اونهفته 1شنبه26آذر رفتم پیش دکتر.هواهم خیلی سرد بود داشت برف میومد.نوبتم شدورفتم داخل مطب دکتر همه آزمایشها و سونوگرافیامو دید و خداروشکرگفت که شما سالمی الهی شکرت.بعد دوباره مرحله دوم آزمایشهای غربالگری رو واسم نوشت بعدشم گفت الان دیگه میشه تعیین جنسیت کرد منم با مامان جونی ازونجا زود درومدیم ورفتیم سونوگرافی دکتر معین الدین که واقعا دکتر فوق العاده و مهربونیه.از شانس ما مطب هم خلوت بود و زود رفتیم داخل خلاصه مامانی رو تخت دراز کشید و دکتر کارشو شروع کرد. وقتیکه دوباره تونستم روی ماهتو ببینم انگار روحم تازه شد الهی مامان قربونت بره پشتتو کرده بودی به ما دکترهرچی سعی کرد شما پاهاتو باز نکردی تا ببینیم نازپری هستی یا کاکل زری شیطون بلا حسابی همه مارو گذاشته بودی سرکار.دکتر میگفت شما داری استراحت میکنی.بمیرم واست به این زودی خسته شدی میخوای زود بیای بغل مامانی تا بیشتر بهش آرامش بدی...بعد دکتر گفت برو1چیز شیرین بخور شاید تکون بخوره.منم رفتم 1آب میوه وشکلات خوردم برگشتم تو مطب.ایندفعه برگشته بودی و4زانو نشسته بودی دستای کوچولوتو تکون میدادی ومیگرفتی طرف آسمون انگار داشتی دعا میخوندی قربون اون دل مهربونت برم.که یهو 1تکون خوردی و دکتر بهم گفت نی نیتون کاکل زری هستش یعنی پسره و کاملا سالمه کلی خداروشکر کردم و از آقای دکتر تشکر کردم و با مامان جونی برگشتیم خونه.آخرهمون هفته هم شب یلدا بود که من و بابایی واسه شام رفتیم خونه مامان باباسعید بعد شامم رفتیم خونه عموی مامانی و همون شب بود که مامان سرمای شدیدی خورد که البته ناگفته نمونه از پسر عمت پوریا گرفتم که تا الانم که دارم این مطلبو واست مینویسم سرماخوردگی همچنان به طور بدی ادامه داره و خیلی حالم بده همش نگرانم که نکنه خدای نکرده به شما چیزی بشه چون نمیتونم داروهم بخورم جیگرم ببخشید که تو این چندروز با مریضیم اذیتت کردم. راستی عشق مامان کلی هم با مامان جونی واست چیزای خوشگل خریدیم که به زودی عکساشو واست میزارم. میبوسمت خیلی زیاد زود بیا تو بغل مامان دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
9 دی 91 19:33
مبارک باشه سارا جون.....ایشالا که پسرت صحیح و سالم به دنیا بیاد.برای منم دعا کن....به منم سر بزن....راستی هفته چند هستی که جنسیتش مشخص شد؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد